Årsmøte i Hellesylt Småbåtlag

Frank Ole Bonsaksen er styreleiar i Hellesylt småbåtlag. Her på Løen saman med gjætarhunden Kapo
Frank Ole Bonsaksen er styreleiar i Hellesylt småbåtlag. Her på Ljøen saman med gjætarhunden Kapo

Frank Ole Bonsaksen held fram som styreleiar i Hellesylt småbåtlag. Også resten av styret kom på plass med nokre nyvalde.

Siste år har vore utført 79 dugnadstimar i Hellesylt småbåthamn. Trebrygga har blitt høgtrykksspyla og olja, skada område på slippen har blitt reparert, ei gamal båtvogn har blitt fjerna og ny er koma på plass. Den nye har vore ei stor forbetring og har vore i bruk sidan den kom på plass. Den har blitt nytta både på dei største og minste båtane i hamna og har fungert godt, står det å lese i årsmeldinga.

No står føre meir vedlikehald. Pålane på inste brygga er øydelagt av «fjøremark» og nye er klare til å bli pæla på plass.

Hellesylt småbåthamn har to ledige plassar. Seks personar har vist interesse for å få utvida sine plassar.

Styret for Hellesylt småbåtlag 2015:

Frank Ole Bonsaksen styreleiar, Mindor Ljøen nestleiar, Rune Tryggestad sekretær, Stein B. Karstensen kasserar (ny), Håkon Hasle (ny)/ Rolf Matvik (ny)dugnadssjefar.

Vararepresentantar: Erling Ljøen (ny) og Johan Inge Kjellstad.

Valnemnd: Jostein Hole, Jørgen Wollsæter

Revisor: Øystein Ljøen