Cruisebåten Euribia låg ved kai på Hellesylt heile dagen 19. mai. Her gjekk dei fleste passasjerar i land i fint mai-ver, både til ein rusletur kring om i «bygdebyen», og til sykkeltur i Sunnylvsbygda.
(Foto: Lars Fivelstad)
post@hellesylt.info
Cruisebåten Euribia låg ved kai på Hellesylt heile dagen 19. mai. Her gjekk dei fleste passasjerar i land i fint mai-ver, både til ein rusletur kring om i «bygdebyen», og til sykkeltur i Sunnylvsbygda.
(Foto: Lars Fivelstad)